4/11/09

Panellets 2009

Como cada año, hicimos los panellets en casa de mi madre. Judith no puede probar los frutos secos hasta los cuatro años, así que ella hizo bolitas de chocolate. Nos lo pasamos muy bien, aunque nos lo pasamos mejor la semana siguiente comiéndonoslos.




Ingredientes:
10 bizcochos
5 cucharadas leche condensada
100 gr chocolate sin leche
1 cucharada leche
Fideos chocolate/colores para rebozar

Preparación:
Rallar el chocolate y mezclarlo con la leche condensada, la leche y los bizcochos triturados. Amasad hasta obtener una pasta homogénea. Dejad en la nevera unos 15 minutos hasta que endurezca. Formar bolitas con las manos y rebozar con fideos de chocolate o de colores. Dejad en la nevera hsta el momento de servir.

2 comentarios:

Myriam dijo...

Ostres!!!! No fotis!!! Segueixo el teu bloc fa una pila de temps!!!! Et tinc a la llista de favorits!! I ara m'he donat compte que la teva filla és la Judit!!!!!!!

Jo sóc la mami d'en Jon, de la classe del crancs!!!!

Què fort!!! Quina casualitat!! Amb tot el que he arribat a babejar dels teus pastissos de fondant!!!

Avui si et veig a la porta de l'escola et dic alguna cosa!!!
Quina casualitat!! jajaja!!!

Dolors dijo...

Ja n'hi ha de casualitats!!! Els nostres peques són companys de classe i nosaltres blocaires!!!

La veritat és que m'ha fet molta il·lusió que em diguessis que segueixis el meu blog. Així podrem donar-nos consells de cuinetes quan ens veiem per les tardes a les 17:00 h. La veritat és que el teu blog està super-bé. He vist una tarta de formatge i xocolata que haig de provar de fer-la, té una pinta... Ara, un consell, has de posar una foto renovada dels teus estels, que l'Aran ha crescut molt i ha canviat moltíssim.